Advanced Pull pro Paleo Fitness: Pull-Up / Chin-Up L-Sit

Autor: Kellyann Petrucci, Patrick Flynn

vedlejší účinky herceptinu dlouhodobě

Věnujte čas tomu, abyste si cvičení L-sit osvojili sami, než se do toho zapojíte pomocí přítahů nebo podbradku. L-sit přeměňuje bradu nebo roztažení na brutální cvičení. Celé tělo musí udržovat přiměřené napětí; jinak nebude sedadlo ve tvaru L držet. Tento pohyb vyžaduje silnou sadu abs a silný záda; je to určitě jeden z nejlepších pohybů celého těla kdekoli.



Abyste se dostali na úroveň požadovanou pro toto cvičení, potřebujete surovou sílu, celkovou kontrolu těla a technickou zdatnost. A také hodně trpělivosti. Tato hnutí se někdy vyvíjejí roky. Pokud si myslíte, že se k tomuto bodu dostanete přes noc, čeká vás ráno zklamáním.



L-sit pull-up / chin-up je fantastické cvičení pro přední a zadní stranu.

Tady jsou kroky pro vytažení / vytažení brady:



1Uchopte tyč s rukama na šířku ramen a dlaněmi k sobě.

Když je vaše sevření bezpečné, předpokládejte mrtvé zavěšení.



dvaZvedněte nohy až o 90 stupňů, aby vaše tělo tvořilo L.

Zamkněte kolena a nasměrujte prsty na nohou.





3Zatímco držíte L-sit, proveďte plnou bradu / tah.

Abyste získali kontrolu a zvýšili její účinnost, pracujte s tímto pohybem pomalu.