Jak oříznout břišní stehno dolním zvednutím břicha

Muži i ženy ze zjevných estetických důvodů neustále zápasí o to, aby ztratili chuť, obviňovaně nazývanou břicho nebo pivo. Toto pivní břicho můžete rozbít za minimum času, pokud jíte vyváženou stravu, děláte aerobní aktivity a cvičíte dolní části břicha.

Funkce Lower Abs Lift posiluje a zplošťuje vaše spodní břišní svaly:



  1. Lehněte si na záda se zdviženými nohami a koleny ohnutými v úhlu 90 stupňů.



    bílá pilulka s 180, -
    Lower Abs Lift se zaměřuje na dolní abs.Lower Abs Lift se zaměřuje na dolní abs.

    Máte správnou formu, pokud kolena směřují nahoru ke stropu a vaše holeně jsou rovnoběžná s podlahou. Položte ruce dolů po stranách.

    Neopírejte záda. Udržujte ji v neutrálním vyrovnání, což znamená, že vaše páteř je podlouhlá od shora dolů, což umožňuje její přirozenou křivku. Udržujte bradu zvednutou, jako byste pod ní drželi pomeranč.



  2. Zvedněte pánev směrem k hrudnímu košu kontrakcí břicha. Současně zvedněte ocasní kost z podlahy a kolena pohybujte ve směru brady. Pozastavte se, když na chvíli stisknete a držíte břicho. Pomalu se vraťte a začněte.

    Proveďte pět až deset opakování. Jak budete postupovat, pracujte až 10 až 20 opakování.Proveďte pět až deset opakování. Jak budete postupovat, pracujte až 10 až 20 opakování.

Chcete-li získat maximum z tohoto pohybu Lower Abs Lift, nezapomeňte ke zvednutí pánve použít spíše břišní svaly než svaly zadku. To vyžaduje ostrou mysl nad koncentrací těla.

Dělat pohyby dolních abs není dost, abys ztratil váček. Stále musíte ztratit přebytečný tuk, abyste předvedli své napnuté svaly, což znamená propojení těchto cvičení se zdravou stravou a aerobními aktivitami.



koupit qvar bez předpisu
  • Dýchejte správně: Vydechněte v místě námahy nebo, jednoduše řečeno, během nejtěžší části cvičení.

  • Vyhněte se hybnosti: Protože mnoho cviků na dolní část břicha zahrnuje zvednutí spodní části žaludku, je až příliš snadné použít hybnost k dokončení pohybu. Houpání dolních břišních svalů nebo nohou nahoru a dolů nekontrolovatelně funguje s gravitací, ale bohužel nedělá nic pro to, aby to břicho tónovalo.

    Vaše síla by měla pocházet z vašeho jádra (abs a dolní části zad), nikoli ze zemského gravitačního pole.

    jaká pilulka má na sobě ip109
  • Utáhnout ty abs: Nezapomeňte si zatáhnout nebo zmáčknout dolní části břicha, abyste cvičení mohli využít na maximum.

  • Zastavte prodlevu: Pokud zjistíte, že váš formulář začíná být nedbalý - přestaňte! Je lepší dělat méně opakování se správnou formou, než dělat tuny cviků na spodní břicho se špatnou technikou.

  • Vytvořte mentální a fyzický plán: Využijte sílu mysli nad tělem a využijte trénink dolních břišních svalů.

  • Držte kontrakci: Udržování kontrakce pohybu dolních abs je mocná akce. Dokončuje zvedací část pohybu a zvyšuje jeho účinnost.

    růžová oválná pilulka 20

Zkuste tyto úpravy:

  • Položte nohy na zem: Pohyb můžete zjednodušit umístěním chodidel naplocho na zem na šířku boků s koleny směřujícími nahoru ke stropu. Dolní břicho použijte k mírnému naklonění pánve.

  • Použijte stabilizační míč: Pro větší výzvu to zkuste se stabilizační koulí. Lehněte si na záda na míč tak, aby vaše boky byly nižší než ramena. Zvedněte ruce nad hlavu, abyste se drželi váženého předmětu, jako je židle, pro vyvážení. Natočte nohy směrem k hrudi. Nezadržujte záda.