Jak používat běžecký pás

Běžecké pásy jsou motorickým ekvivalentem chůze nebo běhu na místě. Prostě držíte krok s pásem, který se vám pohybuje pod nohama. Cvičení na běžeckém pásu spálí přibližně stejný počet kalorií jako chůze nebo běh venku. Jedinou výjimkou se zdá být běh do kopce. Když nakloníte běžecký trenažér tak, aby simuloval běh do kopce, je to o něco jednodušší než běh do kopců stejné třídy v reálném životě. Ale chůze do kopce na běžeckém pásu je prakticky stejná jako chůze do kopce venku.

Dnešní běžecké pásy jsou pružnější a více tlumí nárazy než kdykoli předtím. Mnoho z nich přidalo okázalé nové funkce, například připojení k internetu, takže můžete běhat a chodit s dalšími běžeckými pásy z celého světa. Některé běžecké pásy mohou uložit až 100 osobních programů.

malá zelená pilulka k8

image0.jpg



Běžecké pásy patří mezi nejjednodušší kardio stroje. Uživatelé běžeckého pásu stále nejsou imunní vůči špatnému držení těla. A pokud nevěnujete pozornost, můžete narazit. Příležitostně můžete vidět někoho sklouznout z běžeckého pásu jako plechovka fazolí na dopravním pásu supermarketu. Tady je několik tipů, jak zajistit, aby se vám to nestalo:

  • Začněte pomalu. Většina běžeckých trenažérů má bezpečnostní prvky, které jim brání ve startu závratnou rychlostí, ale neriskujte. Při zapnutí stroje vždy položte jednu nohu na obě strany pásu a šlápněte na něj až poté, co zjistíte, že se pohybuje nízkou nastavovací rychlostí, obvykle 1 až 2 míle za hodinu.

  • Nespoléhejte se na zábradlí. Udržování rovnováhy, když se naučíte používat stroj, je v pořádku, ale pusťte se, jakmile se budete cítit pohodlně. Přirozeně se pohybujete, pokud volně houpáte rukama. Pracujete na příliš vysoké úrovni, pokud musíte napodobovat vodního lyžaře - jinými slovy, pokud se držíte předních kolejnic a opřete se. To je běžný jev mezi lidmi, kteří mají sklon k běžeckému pásu, a tato poloha je špatnou zprávou pro vaše lokty a stroj. Kromě toho spalujete mnohem méně kalorií, než udává odečet. Pokud však máte problémy s vyvážením, uchopte madla lehce, abyste se cítili stabilně a bezpečně.

    je vyvanse regulovanou látkou
  • Dívejte se rovně. Vaše nohy mají tendenci sledovat vaše oči, takže pokud se soustředíte na to, co je před vámi, obvykle jdete rovně dopředu, místo aby jste odbočili do strany. Když jste uprostřed tréninku a někdo volá vaše jméno, neotáčejte se, abyste odpověděli. Tato rada se teď může zdát zřejmá, ale počkejte, až se vám to stane.

  • Očekávejte, že se budete cítit dezorientovaní. Při prvním použití běžeckého trenažéru se vám při vystupování mohou cítit závratě. Vaše tělo se jen diví, proč se země náhle zastavila. Nebojte se Většina lidí zažije toto vertigo jen jednou nebo dvakrát.

  • Nikdy nechodte bosí. Pro cvičení na běžeckém pásu vždy noste kvalitní vycházkovou nebo běžeckou obuv.

  • Nečtěte na běžeckém pásu. Riskujete ztrátu rovnováhy a klopýtnutí ze strany nebo zezadu.