Jak cvičit obliques na cvičebním míči

LaReine Chabut

jak říct ne ve španělštině

Když uděláte základní křup s kroucením na konci, vaše šikmé svaly fungují. Kvůli kroutivému pohybu jsou vaše šikmé cíle zaměřeny společně s abs. Toto cvičení se zaměřuje na práci horní části těla a trénink vašeho jádra.

Pokud vám následující cvičení připadá náročné, ale dokážete si při něm udržet správnou formu, cvičíte pro vás na správné úrovni.



1Lehněte si zády na míč a chodidla pevně položte před sebe.

Ujistěte se, že máte paty přímo pod koleny. Vaše ramena se nedotýkají míče, takže se mohou volně pohybovat ze strany na stranu.



dvaRuce si zkřížte na hrudi.

Než zatáhnete břišní svaly, měli byste vydechnout.



3Počínaje pravým ramenem pomalu zvedněte a otočte tělo směrem k levému boku.

Při provádění tohoto kroku nezapomeňte stahovat břišní svaly.

4Na chvíli zůstaňte zvednuti a potom pomalu spusťte tělo dolů do výchozí polohy.

Nezapomeňte se nadechnout, když uvolníte záda dolů na míč ve výchozí poloze.

5Když stahujete břišní svaly, pomalu zvedněte levé rameno a otočte tělo k pravému boku.

Pokračujte ve střídání pravého a levého bočního zvedáku a proveďte dvě sady po 12.