Chůze uvnitř

Autor: Erin Palinski-Wade

Chůze uvnitř může poskytnout stejné výhody jako venkovní cvičení. A má také výhody oproti venkovnímu cvičení. Při chůzi uvnitř platí následující:



  • Nemusíte si dělat starosti s tím, zda je venku příliš horké nebo chladné počasí.



  • Nemusíte si dělat starosti s vnějšími faktory, jako je vyhýbání se provozu, chybám nebo vystavení slunci nebo setkání s divokými zvířaty.

  • Svůj oblíbený cvičební outfit můžete nosit, aniž byste se museli starat o oblékání ve vrstvách, zakrývání se proti slunečnímu záření nebo o to, zda barva vašeho outfitu absorbuje více tepla.



  • Cvičení v chůzi uvnitř má obvykle méně proměnných, což znamená, že můžete být v souladu s délkou a intenzitou cvičení.

Pokud se vám cvičení při chůzi v interiéru zdá být typem cvičení, které by vás bavilo, musíte si jen určit, jak budete chodit v interiéru, abyste mohli nejlépe dosáhnout svých cílů v chůzi. Při chůzi uvnitř může být nalezení způsobů, jak si namíchat cvičení, trochu náročnější.

Například změna intenzity tréninku uvnitř může být o něco obtížnější na rozdíl od venku, kde může krajina fungovat ve váš prospěch, ale dá se to. S trochou kreativity může být vaše cvičení na chůzi stejně skvělé, ne-li lepší než cvičení na chůzi venku.



Jak a kam chodit uvnitř

Může se zdát, že existuje více míst k procházkám venku než uvnitř, ale ve skutečnosti můžete kdykoli chodit kdekoli. Vnitřní umístění je příležitost k procházkám. Můžete chodit po obchodu s potravinami, vnitřním bleším trhem, vnitřní dráze a seznam pokračuje dál a dál. Kde a jak se rozhodnete chodit, je zcela na vás.

z balení dávkování 5 dní

Když se rozhodnete vstoupit dovnitř, budete chtít zvážit své turistické cíle. Pokud plánujete chodit, abyste se zbavili kilogramů tím, že se soustředíte pouze na zvýšení svého denního pohybu a sledování svých kroků každý den, můžete chodit téměř kamkoli.

Pokud chcete zrychlit své výsledky a spálit co nejvíce tuků a kalorií během tréninku s chůzí, chcete mít schopnost měnit intenzitu tréninku změnou rychlosti, sklonu nebo odporu. Chůze k maximalizaci úbytku hmotnosti a odbourávání tuků může vyžadovat trochu vybavení nebo kreativity, když se provádí uvnitř.

Změna sklonu uvnitř

Chcete-li zvýšit intenzitu tréninku při chůzi, přidání stoupání vám pomůže vyzvat svaly a spálit více tuků a kalorií. Venku je to stejně snadné jako chůze do kopce, ale uvnitř to může vyžadovat trochu více kreativity. Pokud chodíte na běžeckém pásu doma nebo v tělocvičně, která vám umožňuje upravit úroveň sklonu, to je vše, co potřebujete ke zvýšení intenzity tréninku.

Pokud však chodíte po svém domě, obchodním centru nebo kanceláři, přidání sklonu může být trochu náročnější. Nejlepší je použít schody, které vašemu tréninku přidají sklon. Pokud kráčíte po obchoďáku, po každém kole kolem nákupního centra můžete jít po schodech do další úrovně nákupního centra a opakovat.

Totéž můžete udělat doma nebo v kanceláři tím, že budete během chůze chodit každých několik minut po stanoveném počtu schodů. Pokud nemáte přístup ke schodům nebo chodíte na místě (například při chůzi před televizí), můžete jednoduše pochodovat na místě a zvednout kolena výše, než byste při běžném kroku chůze, po stanovenou dobu čas načíst intenzitu a replikovat chůzi ve svahu.

Změna odporu uvnitř

Svému cvičení při chůzi můžete přidat odpor přidáním lehkých kotníků nebo závaží na ruce. Ať už chodíte doma nebo na veřejném prostranství, například v obchodě, můžete si s sebou vzít své váhy, které můžete při procházce použít.

Někteří lidé zjišťují, že provádění více odporových cviků při chůzi - například provádění tlaků na ramena s lehkými váhami při chůzi nebo přidávání výpadů na procházku - je snazší dělat doma než venku, když se zajímají o nerovný terén nebo dokonce o představu ostatních. dívat se na ně, zatímco cvičí.

Změna rychlosti v interiéru

Pokud máte přístup k běžeckému pásu, nastavení rychlosti může být rychlé a snadné. Pokud jdete v omezeném prostoru, úprava rychlosti může představovat větší výzvu. Například, když chodíte po svém obývacím pokoji, máte prostor k procházkám? Asi ne.

jak funguje colace

Stále se ale můžete tlačit, abyste zvládli více kroků za kratší dobu, abyste zvýšili rychlost. Můžete také hledat příležitosti ve větších prostorech, například v nákupních centrech, abyste mohli rychle kráčet v rovných otevřených oblastech a poté zpomalit ve více přeplněných prostorech a přidat tak do tréninku intervalový trénink.

Úvahy o chůzi uvnitř

Pokud jde o chůzi v interiéru, zvažte následující faktory, abyste se ujistili, že můžete bezpečně a efektivně dokončit trénink chůze, který chcete dosáhnout požadovaných cílů:

  • Prostor: Při chůzi uvnitř musíte vzít v úvahu prostor. Na rozdíl od chůze venku, kde máte přístup na tolik otevřeného prostoru, kolik si jen přejete, může být chůze ve vnitřních prostorách trochu omezující. Při chůzi uvnitř berete v úvahu, že s největší pravděpodobností budete muset požadovanou trasu opakovat znovu a znovu.

  • Zařízení: Při chůzi dovnitř můžete používat tolik vybavení, kolik chcete. Pokud patří zvýšení rychlosti, vzdálenosti a intenzity k vašim cílům při chůzi, může být velkým přínosem pro váš trénink nalezení způsobu, jak se k běžeckému pásu dostat buď jeho zakoupením, nebo chodit do posilovny, která jej má.

    Běžecký pás vám umožní snadno znovu a znovu nastavit rychlost a sklon, aniž byste museli hledat přístup ke schodům nebo rampám nebo pochodovat na místě. Krokoměr je také fantastickým vybavením, které je třeba zvážit při chůzi uvnitř. Umožňuje vám sledovat vaše celkové kroky, abyste viděli, kolik a jak daleko jste každý den prošli.

  • Přístupnost: Pokud se rozhodnete chodit uvnitř, ujistěte se, že máte pravidelně přístup k místu, kam chcete chodit. Pokud chodíte ve svém domě, snadno se k němu dostanete. Pokud však kráčíte v nákupním centru, musíte být schopni řídit do nákupního centra a můžete chodit pouze tehdy, když je otevřené. Pokud vejdete do své kancelářské budovy, musíte najít alternativy ve dnech, kdy nepracujete, například o víkendech, pokud vaše budova není otevřená.

  • Bezpečnost: Ačkoli chůze venku může zvýšit potřebu přijímat bezpečnostní opatření, jako je boj proti měnícím se povětrnostním podmínkám nebo nerovnému terénu, chůze uvnitř může mít také bezpečnostní rizika. Pokud se rozhodnete chodit na běžeckém pásu, ujistěte se, že víte, jak ovládat nouzový vypínač, pokud potřebujete přestat chodit najednou.

    Pokud plánujete chodit po schodech nahoru a dolů, ujistěte se, že máte přístup k zábradlí pro případ, že ztratíte rovnováhu. A stejně jako při chůzi venku, pokud plánujete chodit na veřejné místo, například do nákupního centra, dejte někomu vědět, kam jedete a kdy očekáváte, že se v případě nouze vrátíte.