Proč jíst více než tři jídla denně?

Odborníci na výživu uznávají, že vaše tělo pociťuje v pravidelných intervalech hlad. Po celém světě rozvrh krmení obecně poskytuje čtyři jídla denně: snídani, oběd, čaj a večeři. Ve Spojených státech nutí kultura tří jídel denně lidi, aby bojovali proti svému přirozenému rytmu tím, že od oběda v poledne do večeře v 18 hodin budou chodit bez jídla. nebo později.

Nepříjemným výsledkem tohoto zpoždění výživy je to, že když hladiny glukózy klesnou kolem 16:00 a lidé v mnoha zemích si užívají odpolední čaj, mnoho Američanů je opravdu zkoušeno a snaží se uspokojit svůj přirozený hlad popadnutím nejbližšího jídla, obvykle vysokého tlusté, vysoce kalorické občerstvení.



Pokud máte hlad, najíst se - v rozumném množství, které podporuje realistickou váhu. Udělejte požitek jednoho dne bez viny snížením úměrného příjmu kalorií během několika příštích dnů. Trochu dát sem, trochu vzít tam a zůstanete celkově na cíli.



červená pilulka 1 2

V roce 1989 vypracovali David Jenkins, MD, Ph.D., a Tom Wolever, MD, Ph.D., z University of Toronto, studii o okusování, jejímž cílem je otestovat myšlenku, že pokud vyrovnáte trávení - konzumací několika spíše malá jídla než tři velká - můžete si rozložit vylučování inzulínu a udržovat množství glukózy v krvi rovnoměrně po celý den.

cipro dávka pro zubní infekci

Teorie se ukázala být správná. Lidé, kteří jedli pět nebo šest malých jídel místo tří velkých, se cítili lépe a zažili další bonus: nižší hladinu cholesterolu. Po dvou týdnech okusování lidé ve studii Jenkins-Wolever prokázali o 13,5 procent nižší hladinu lipoproteinů s nízkou hustotou (LDL) než lidé, kteří jedli přesně stejné množství jídla rozděleného do tří velkých jídel.



Výsledkem je, že mnoho diet, které vám mají pomoci zhubnout nebo regulovat hladinu cholesterolu, nyní zdůrazňuje spíše denní režim několika malých jídel než základní tři.

Nejlepší způsob, jak se vypořádat s hladem a chutí k jídlu, je zjistit, jak rozpoznat a následovat přirozené podněty vašeho těla.